Preporuka
Napunite se pozitivnom energijom
Blogovski blogovi




Trenutno vas je na ovom blogu :)


Tražite nešto?




Ostatak ekipe... NIMALO manje važni, blogovske legende:
  • Tišina
  • Blakica
  • Tenderness
  • Kross
  • BigMamma
  • Castanea
  • Vi i Davor
  • Sanjaa
  • Cybergirl
  • Trapula
  • Rosso di sera
  • StoryOfAngels
  • Prokleti
  • Epikur
  • CrissyFrog
  • BlueMorning
  • Zvuk tišine
  • Tritočkice
  • Lothriel
  • Soft Cell
  • Jordan
  • Krik mladosti
  • Tek tako uz put
  • Lonelygirl
  • PlavookaMalena
  • UPM
  • Digy
  • Angelus
  • Snovi
    Hrana za dušu
  • Ratnik Svjetlosti
  • Paolo Coelho
  • Inspiracijske priče
  • Glazbena inspiracija
  • Užitak za tijelo :)
  • Jorge Parra (foto)
  • Dupinov san
    Mix
  • Blog
  • Corner
  • Otvoreni radio
  • Večernji
    Misli koje mi uljepšavaju dan
    :: Nismo primorani ljubiti. Izabrali smo da ljubimo. Dvoje se ljudi vole jedino kada su kadri živjeti jedno bez drugoga, ali su izabrali živjeti zajedno ::
    :: Kada nekog voliš, pusti ga da ode... ako se vrati natrag, zauvijek je tvoj, ako se više nikad ne vrati, nije ti nikad ni pripadao::
    :: Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego momentima koji nam oduzmu dah.
    Creative Commons License
    Tekstovi ovog bloga su licencirani po Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.0 Croatia Licencom.

    15.07.2004., četvrtak

    Pobuna alter ega

    Sinoć sam imala pravu malu pobunu. Probudio se moj alter ego, dijete u meni iskočilo je vani, energično lupilo nogom u pod i izjavilo:
  • "Neću se više tako igjati! Nisi fej!"
    Začudila me ta neočekivana reakcija pa sam raščupano, milo stvorenje zabrinuto zapitala:
  • "Što je bilo? zašto se toliko ljutiš?"
    Dijete me pogledalo svojim bistrim okicama, nakrivilo glavu kao da želi provjeriti da li je u mojoj glavi ponestalo inteligencije kad ne kužim i nakon nekoliko trenutaka ispitivanja pogledom zaključilo da mi mora objasniti o čemu se radi.
  • "Gjedaj... već te nekojiko dana pjomatram, vidim da se zabavjaš pa me zanimajo što piskajaš. I što je to važnije od igjanja i pjiče sa mnom. Pjočitala sam taj tvoj bjog i pitam se kad ćeš mene pustiti majo da se igjam"
    Mladi smo onoliko dugo koliko dopustimo da dijete u nama živi
    Gledajući u te bistre oke, na trenutak sam požalila što sam to dijete naučila čitati (kao da sam imala izbora), ali istovremeno shvatila i da zaista nisam fer. Okrenem se ponovo prema ekranu, preletim preko dosad napisanih tekstova i shvatim da sam strašno ozbiljna u svojim tekstovima. A inače nisam takva. Vratim pogled na dijete čija neukroćena kosa svezana u nekoliko kikica je od ljutnje još više bila raštkana, gledam to milo lice s prkosnim nosićem, slatke usnice i zubiće koji razvlače omiljene gumene bombone, znajući da sad slijedi ono što je velikoj većini od nas teško izjaviti.
  • "Oprosti"
    Zaustim tiho spuštajući pogled jer ne mogu izdržati to njeno prodorno dječje zurenje.
  • " Da...da... opjosti. Sve kužim. Nema fjke. No još uvijek mi nisi jekla kad ćeš me pustiti da se ja malo igjam"
  • "Evo, gasim komp i sve ostalo vrijeme ove večeri posvetit ću se tebi"
  • "Ne... nisi me shvatija dobjo. Ja zejim ostaviti tjag na TVOM bjogu"
    Sad je na meni bio red da se po drugi put iznenadim.
  • "Kako misliš da ostaviš trag na mom blogu?"
  • "Jepo! Daj mi majo tu tipkovnicu da i ja nešto napišem. Da oni koji NAS čitaju, skuže kako smo kuj ekipa, a ne samo fijozofi. Kako smo zabavni, veseji, vojimo gumene bombone, kišu i skakanje po jokvama, miris svježe pokošene tjave, okus moja... kako vojimo zoojoski vrt iako nam je žao što životinje ne mogu biti sjobodne... kako smo jednostavno kompjicirane i kompjicijano jednostavne istovjemeno... kako... "
    I taman kad se moje dijete spremalo uzeti dah i nastaviti s paljbom misli iz njene mudre glave, iskoristila sam taj trenutak, tu sekundu i ubacila se u njen monolog.
  • "Shvatila sam. I apsolutno si u pravu, mudrice moja"
    Iznenađenje je sad prebačeno na drugu stranu, mudrica je ostala poluotvorenih usta kroz koje se čulo uzbuđeno disanje.
  • "Stvajno?"
  • "Da, da, stvarno. U pravu si... dio si mene i u zadnje vrijeme sam te zanemarila. Morala sam se malo ispuhati, baciti svoje uzburkale misli na papir, pročitati ih izvan svoje glave, posložiti i urednije percipirati. Pri tome sam zaboravila na tebe... oprosti još jednom"
  • "Maaa daaaj... sve je okeeej. Nisam ja baš htjeja tako gjasno reagijati. Ne juti se na mene, samo mi je bijo jako dosadno"
    Uslijedio je veliki osmjeh i pogled pun razumijevanja koji liječi sve rane. Raširila je svoje ručice i čvrsto me zagrlila. I to mi je baš trebalo.
  • "Znaš, ne mojaš ti meni baš svaki put dati da se igjam na tvom bjogu... dat ćeš mi ponekad da i ja nešto naškjabam i sve će biti supej. Okej?"
  • "Okej, mudrice. Idemo sad ovo dovršiti, staviti na blog pa ćemo u šetnju gradom"
  • "Sjuper! I nemoj im zabojaviti napisati da jako vojim gumene bombone..."


    Dogodi mi se da često zaboravim na usnulo dijete u meni. Koje je zajedno sa mnom prebrodilo loše i uživalo u dobrim danima. Zaboravim ponekad koliko je dobar osjećaj smijati se od srca, uživati u običnom danu, jednostavnom zvuku i promatrati svijet drugačijim, nevino dječjim očima. Srećom, kad to zaboravim, iskoči moja mala mudrica i glasno, ako treba, me podsjeti na to. Njegujte dijete u sebi i pustite ga da se što češće igra. U tome i je užitak življenja :)

    :: 16:11 :: Ostavi trag (11) :: Ponesi sa sobom :: # :: Tragovi On/Off :: prijavi hr.digg


    © 2004-2006 Marita - sva prava pridržana

    Dobro Vam jutro
    Čovjek se budi najčistije duše koja čeka da ju oblikuje idući dan. I zato priušti sebi da ti prvo "dobro jutro" poželi onaj tko te voli.


    Mail: maritin.kutak@gmail.com
    ICQ: 7-791-525

    Čitali ste me puta :)

    Moji tekstovi
  • Želja ljubavinew
  • Želja
  • PP ili Ponovno perspektiva
  • Čudesna lakoća življenja
  • Strategija
  • Bez zašto
  • Što to bješe ljubav
  • Moj najbolji prijatelj
  • Razglednice
  • Snaga boli
  • Ručak Bogom
  • Kakav si...
  • Magla
  • Oda muškarcima
  • Ogledalo želja
  • Uživam život :)
  • Anđeoski zagrljaj
  • Dvogodišnjica DGB
  • Sebi dovoljan
  • Tko si?
  • Deja vu
  • Prazno jaje
  • Crna rupa
  • Drugačije
  • Eros, philia, agape...
  • Sreća
  • San, rezime, mačka i reset
  • Inspiracija
  • Doručak
  • Tugica...
  • Disanje...
  • Rođeni glumci
  • Dišpet
  • Ljubičasto nebo
  • Hvala ti...
  • Smisao života
  • Smeagol
  • ZSO:: Seks ili čokolada
  • Škorpionska priroda
  • Trenutak
  • Sezame, otvori se
  • Zaobilaženje
  • Bistra pličina
  • Zdravo maleni!
  • Vukovi
  • Korijeni svijesti
  • ZSO:: Zemaljska strana oaze
  • I stvori Bog ženu...
  • Korak
  • 365 dana
  • Pismo prijateljici
  • Zasluge
  • List papira
  • Jedna žica
  • Lanac sudbine
  • Praznik ljubavi
  • Zrno ljubavi
  • Mozaik života
  • Strpljivost
  • Zanesenost optimizmom
  • Nevidljivi mostovi
  • Potraga za čarobnjakom
  • Srebrne kutijice
  • Želim ti...
  • Ljepota žene
  • Životna lekcija
  • Najbolji dan u životu
  • Potraga za mirom
  • Očima promatrača
  • Lucijino svjetlo
  • Cvijet ljubavi
  • Otvorena vrata
  • Simbioza strasti
  • Domino
  • Duhovna kuharica
  • Ne odustajem
  • Nevidljiva posuda
  • Par godina za nas
  • Udruga pozitivnih misli
  • Postolari
  • Dan muškaraca
  • Oni koji žive u srcima
  • Strah od svjetla
  • Pouka čvorova
  • San dupina
  • Samoća
  • Priča bez riječi
  • Slomljeno rebro
  • Vrijeme za Ljubav
  • Ali...
  • Timski rad
  • Bojice
  • Ljubav Amazonke
  • Narančasti temperament
  • Promjena perspektive
  • "Mali" ljudi
  • Sedam slova
  • Gdje stanuju anđeli...
  • Ljubav nikada ne gubi
  • Vjera protiv Sudbine
  • Mali zeleni znak
  • Revizija života
  • Albinonijeve suze
  • Velike smeđe oči
  • Danas bi...
  • Nalik bravi i ključu
  • Zakon sjemena
  • Posljednji dan
  • Zakon stava
  • Život bez laži
  • Vulkan
  • Narančasti svijet
  • Trud naš svagdašnji
  • Recept za dobar dan
  • Scarlett O'Hara sindrom
  • Sreća
  • Stepenice u nebo
  • Krivnja
  • Iskra života
  • Mirisni izbor
  • Dan prijatelja
  • Plavi Mjesec
  • Trag imena
  • Zaraza
  • Nitko nije otok
  • Putevi
  • Drvo života
  • Umijeće malih koraka
  • Oslobođena ptica
  • Pismo neznanim prijateljima
  • Ljepota različitosti
  • Val u nama
  • Rebro u potrazi...
  • Čudan dan
  • Prijatelji životinja
  • Moć riječi
  • Ljubav bez granica
  • Svaki početak je težak
    Ajtej ego :)

  • Igjanew
  • Veseje misji
  • Bajvan jevojucija
  • Vjeća koja...
  • Kad se maje juke sjoze...
  • Jukava jija
  • Dan gumenih bombona
  • R kao ruža
  • Majko
  • Pobuna alter ega

    Blog arhiva za starije tekstove (zaključno s veljačom 2005) uglavnom ne radi pa sam vam pripremila PDF fajlove za dowload i možebitni užitak čitanja :))) (Upute: kliknete na link, skinite zip fajl ili ga otovorite i u njemu se nalazi PDF datoteka tekstova za svaki mjesec posebno)
  • Srpanj 2004
  • Kolovoz 2004
  • Rujan 2004
  • Listopad 2004
  • Studeni 2004
  • Prosinac 2004
  • Siječanj 2005
  • Veljača 2005
  • Ožujak 2005
  • Lipanj 2005
  • Srpanj 2005
  • Kolovoz 2005

      srpanj, 2004 >
    P U S Č P S N
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30 31  


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    OYO.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Komentari On/Off

    Od srca drugim srčekima
  • Hrabri telefon :: telefon za zlostavljanu i zanemarenu djecu Zlostavljana djeca su odgovornost svih nas! Pozivom na broj 060 800 800 donirate 3 kn za rad Hrabrog telefona. SOS linija 0800 0800 od ponedjeljka do petka 09 - 18 sati..

  • Snaga - Prikupljanje novca za pomoć djeci s cerebralnom paralizom. Nazovite 060 888 502 (3,66 kn)